12. června 2013

Inspiration of the month - JUNE

Nikdy jsem moc k nikomu nevzhlížela jako k svému idolu, ale pár oblíbených herců/hereček jsem vždycky měla. Ted nedávno jsem při projíždění tumblr objevila herečku, country zpěvačku, ale hlavně profesionální tanečnici Julianne Hough. Nikdy jsem sice s ní žádný film neviděla, ale do jejího stylu jsem se po pár fotkách co jsem viděla úplně zamilovala. 

Jednoduchý, holčičí, pohodlný plus moje oblíbená kožená bunda = dokonalá kombinace




nejpohodlnější festivalový outfit  <3
achhh ta kabelka celine <3

2 komentáře:

  1. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat