2. června 2013

Beneath my skin

Tyto fotky jsem vyfotila loni v létě na dovolený s rodiči a sestrou na Mallorce. Toto mizerný počasí mě dohnalo k tomu, abych si je začala prohlížet, a jak jsem se do toho pustila, tak jsem dostala takovou chut se vrátit zpátky. Úplně závidím lidem, kteří žijí blízko moře. Přeju si abych si mohla ted hned sbalit můj kufr a odjet někam do velkýho tepla. Je to tady na nic tedka, aspoň kdyby jsme měli normální typický, průměrný počasí na ČR tak máme počasí kolem 10C, a je to jak podzim nebo někdy se to blíží k zimnímu počasí. Cítím se hrozně unaveně, celý den se mi nechce vůbec nic dělat, přesně jako slova z písničky od Bruna Marse. Hodně lidí říká, že nejlíp se jim učí, když je venku škaredě, zamračeno a prší, to rozhodně není můj případ, nejradši bych celý den prospala a ani se za to nestydím.
Abych byla upřímná, tak si myslím, že jsem se naučila víc loni touto dobou, když jsem se učila na maturitu, kdy venku bylo teplo a sluníčko svítilo, a já se mohla učit a opalovat v jednom venku než ted, kdy se mám učit na zkoušky záverečné na ukončení 2.semestru na vysoký škole.

These pictures bellow I took last year on our vacation in Mallorca. They make me want to come back so badly. I envy those people who live around the sea so much. I just wish I could pack my suitcase right now and leave for vacation, somewhere where is tropical weather. It sucks over here right now. Instead of at least having average spring weather, we have autumn sometimes winter one. It's about 10C lately and I feel so lazy, like doing nothing the whole day, exactly like the lyrics from the Bruno Mars song. People say that studying when it's raining, especially in cloudy weather is the best, but I don't think so. I am just so tired and I wanna sleep all day. To be honest I'm so so annoyed with this, I think I've accomplished more studying and made bigger progress last year when I was learning for my exams when I was graduating from high school than now trying to finish my first year at college.

This is picture of me and my sister just laying on the beach in hot weather! :) 

I completely loved the view from the boat we decided to go to around the capital city of Mallorca, which is Palma and it's really beautiful. 
I fell in love with the old building in the port, the architecture there is so nice.

2 komentáře: